Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הוא אחד הטיפולים הפופולאריים שמטרתו היא הבהרת השן מכתמים ומגוונים שונים שנוצרו כתוצאה מכמה גורמים: הגורם הראשון קשור למנגנון הזמן והגיל, שכן במרוץ השנים, נשחקת שכבת האמייל ושכבת הדנטין הנמצאות על גבי השן, הן מצהיבות ומכהות את גוון השן. סיבה נוספת תלויה בגורם האנושי וקשורה לסוג המזון שאנו צורכים, מידת השימוש במשקאות עמוסים בקופאין כגון קפה לסוגיו השונים, תה עם קופאין לסוגיו השונים, יינות אדומים, עישון סיגריות וכן, עשויה גם להיגרם מצחצוח שיניים אובססיבי או משימוש במשחת שיניים חזקה מידי ששוחקת את שכבת האמייל.
טיפול הלבנת השיניים מתבצע בכמה דרכים: הדרך הראשונה היא שיטת הלבנה מידית הנעשית אצל רופא השיניים תוך שימוש בחומרים שונים מהולים במי חמצן. מי החמצן מאפשר את חדירת חומרי ההלבנה אל הדנטין דרך הנקבוביות שקיימות בשן ומנקה ומלבין אותה. שיטה נוספת היא שיטת ההלבנה הממושכת (הביתית) בשיטה זו משתמשים בריכוז נמוך יותר של חומרים פעילים ולכן הלבנת שיניים מסוג זה נמשכת בין 3-8 ימים. בהלבנה זו אין צורך בהשגחת רופא צמודה והיא מתבצעת כאשר רופא השיניים מספק למטופל סד לילה העשוי מפלסטיק שקוף ותמיסת הלבנה. את הסד מניח המטופל בין שעה לעשר שעות (בד"כ בלילה) וההלבנה מתבצעת בשלבים. יתרון שיטת הלבנת שיניים זו נעוץ בכך שהמטופל שולט בקצב ההלבנה ובמידת ההלבנה.

מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך