Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

עזרה ראשונה

עזרה ראשונה

בעיות שיניים הן בדרך כלל בעיות אשר נבנות ומתעמקות לאורך זמן, כאשר במרבית המקרים את היווצרות הבעיה כמעט ולא מרגישים כלל והדבר נכון למשך תקופה די ארוכה לאחר מכן במהלכה יש התפתחות של הבעיה, בין אם מדובר על דלקת חניכיים, נסיגת חניכיים, עששת, חורים ועוד.

הבעיה היא שאנשים אשר אינם מגיעים לביקורת סדירה אצל רופא השיניים אינם מודעים לבעיות קטנות שעם הזמן הופכות לבעיות חמורות, וכשלפתע הבעיה הופכת להיות קשה במיוחד, אז גם מגיע הכאב. בדרך כלל מדובר על כאב אקוטי ואם זיהום מעורב במקרה, אז לעיתים עלול לעלות גם חום שילווה בכאבים עזים ונפיחות - במקרים כאלה יש צורך מהיר בעזרה ראשונה לשיניים, קודם כל כדי להקטין את רמות הכאב הבלתי נסבלות ובנוסף, להעניק טיפול ראשוני לבעיית השיניים.

 

לכן, רצוי מאוד לא להזניח את טיפולי השיניים ובמקרים של עזרה ראשונה ניתן לפנות למרפאתנו לטיפול רפואת שיניים חירום בו תקבלו טיפול ראשוני להקלת הכאבים עם אבחנה ראשונית, צילום במידת הצורך והסבר אודות הבעיה.

מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך