Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

יישור שיניים

יישור שיניים

אחד הטיפולים השכיחים כיום בעיקר בקרב בני הנוער הוא "יישור שיניים" (טיפול אורתודונטי). נהוג לחשוב בטעות, כי טיפולים אורתודונטים הם לצרכים אסתטיים בלבד, אך, האמת היא שבמקרים רבים הטיפול נובע מצורך תפקודי של השיניים עקב סגירה לא תקינה, חוסר בקיעה של שיניים, צפיפות שיניים, סטייה של הלסת או "מנשך הפוך". העדר טיפול עלול לגרום לבעיות בטווח הרחוק שיתבטאו בכאבים במפרק הלסת, בעיות חניכיים, עששת ושחיקה מוגברת של השיניים עקב עומס לא שווה עליהן.

הגיל המומלץ לביצוע יישור שיניים, נע בין 7 ל - 10 שנים אף שכמובן מטופלים רבים בוחרים לבצע את הטיפול בגילאים מתקדמים.

 

כיום, קיימות שיטות יעילות במיוחד ליישור השיניים. להלן חלק מהאמצעים הנפוצים העומדים כיום לצורך טיפול זה:

סמכים ממתכת - אלו הן קוביות המתכת שתפקידן להחזיק את החוט האורטודנטי שמסייע ביישור השיניים, הן משמשות שנים רבות לצורך יישור שיניים, והן יעילות מיוחד ומתאימות הן לילדים והן למבוגרים. חסרונן העיקרי הוא מבחינה אסטטית, שכן הן בולטות יחסית ולעתים גורמות אי נוחות למטופל.

סמכים שקופים - ישנם מספר סוגים של סמכים שקופים, חלקם עשויים מחומרים פלסטים או סיליקונים וחלקם עשויים מחומרים קרמיים - חרסינה קשה המשמשת גם למספר אפליקציות נוספות ברפואה. סמכי החרסינה המודבקים כמו סמכי המתכת על חזית השיניים ואינם משנים את צבעם.

סמכים פנימיים – זוהי שיטה חדשנית ליישור שיניים בה הסמכים הם בלתי נראים לעין והם מולבשים על החלק הפנימי של שיני המטופל. שיטה זו מאפשרת אסטטיקה מקסימאלית במהלך יישור השיניים.


יישור שיניים הינו תהליך ממושך שלרוב אורך בין שנה לשלוש שנים וזאת בהתאם לשיטת יישור השיניים הנבחרת יחד עם רופא השיניים. כן יצוין, כי מתכונת הטיפול עשויה להשתנות במהלך התקופה (כך שבשלב ראשון עשוי המטופל להידרש להרכיב פלטה ליישור שיניים במהלך כל שעות היממה ובהמשך רק במחצית היממה). משך הזמן תלוי בגורמים נוספים ובהם מידת שיתוף הפעולה של המטופל, קצב התפתחות השיניים הרלוונטי כמובן לילדים, ועוד.

 

מרפאות המבצעות את הטיפול

חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך